Порт Варна намери своето подобаващо място в кампанията на Асоциацията на средиземноморските круизни пристанища MеdCruise, която популяризиране на круизната индустрия в Средиземно, Черно море, Адриатическо море, Червено море и Атлантическия океан. Онлайн маркетинговата кампания се провежда през 2021 г. под хаштага #CruiseTheMed и съдържа поредица от видеоклипове, които представят културата, цивилизация и историята в тези региони, насърчават активния туризъм и общуването с природа, както и запознаването отблизо с местната кухня.
Пристанище Варна е представено с някои основни свои характеристики, като какви кораби има възможност да приема и какво трябва да е газенето им. Промотират се и възможностите за връзка с Летище Варна и неговите 75 дестинации, които се обслужват от над 65 различни авиолинии.
Възможностите на Варна като място за туризъм са изредени подробно – над 200 различни хотели, спа и атракции, обширни слънчеви плажове, впечатляващи партита като тези на MTV, множество музеи, исторически и природни забележителности.
„Настоящата пандемия силно засяга круизната индустрия“, коментира по повод стартирането на кампанията директорът по маркетинг на MedCruise Мария Кано. „MedCruise вярва, че сега, повече от всякога, е време да подкрепим круизната индустрия. Време е за иновации и е време да се мисли нестандартно. В трудни времена са необходими нови и позитивни идеи. Тази нова стратегия за онлайн маркетинг отговаря на тази нова ера. MedCruise създава, адаптира и иновации, за да продължи да дава най-доброто на своите членове и на индустрията“, заявяват от асоциацията.
„С участието си в онлайн срещата на Черноморската работна група към „Medcruise“, заедно с останалите участници, „Пристанище Варна“ с радост се подготвя за своите бъдещи круизни посещения през предстоящата година“, обяви нашият порт.