Граждански сигнал предизвика спешен ремонт на пързалката

 

Много граждани, които подават сигнали до „Народно дело Седмицата“ и други варненски медии, често се оплакват, че дори и да бъдат публикувани, техните оплаквания не водят до реакция от страна на отговорните институции. През миналата седмица обаче стана ясно, че активността на читателите има смисъл, особено когато става въпрос за нередности, които застрашават здравето на децата и спокойствието на родителите.
В най-четения варненски информационен сайт „Петел.бг“ се появи информация за повредена и опасна пързалка на площадката за игра в Ботевата градинка. „Липсват около 2 метра греди, които свързват двете части на пързалката по едно мостче. При качване на пързалката детето директно попадна на тази дупка, която е дълга 2 метра, и падна също от височина 2 метра!
Молим за бърза реакция да се поставят тези дървени греди, защото проблемът е от повече от 2 седмици, а там има изключително много деца!“, написа разтревожената майка.
След публикацията отговорните за състоянието на съоръженията реагираха светкавично и пързалката веднага беше ремонтирана. Остава обаче отворен въпросът дали подобни съоръжения не трябва да се инспектират по-често и да не се стига до реакция едва след като проблемът вече е налице.