Варненец се възмути от обслужването в НАП

Варненецът Камен Каменов публикува във фейсбук своите пресни впечатления от посещението му в НАП миналата седмица. От споделеното в социалната мрежа става ясно, че опашките и поведението на служителите силно са го възмутили.
„На 21.07.2016 се наложи да посетя НАП Варна… Очарован съм: Изтеглих си номерче и като възпитан гражданин зачаках да дойде и моят ред. На екрана излизаха номера на клиенти, а опашката беше като за банани по Нова година в соца!!
Втора, двойно по-голяма, от порядък на 30 души, се клатушкаше към клон на банка. И в 15 и 15 часа тръгна модното шествие. Като заизлизаха от гишетата едни кръшни моми с менци, но не за вода, а за кафе. Сиреч почивка, голяма работа, че има опашка, те си почиват.
Седях и гледах като дядо Йоцо и се запитах:
Абе, това НАП, банки и тем подобни учреждения, които получават заплата от нашия джоб, сиреч на данъкоплатеца, знаят ли какво е срам? Управителите им имат ли представа кога почива обикновеният труженик в РБ?? Да, ама не! Нещо трябва да се промени, какво ли е то?“, сподели гражданинът във фейсбук.