Кошмарна тоалетна във влака София-Варна

Неприятно пътуване във влака София-Варна накара наш читател да се свърже с нас и да разкаже историята си. Публикуваме я без редакторска намеса с надежда проблемите да намерят своето логично разрешение:

“Моля да обърнете внимание на тоалетните в спалния вагон по направление София-Варна. Наложи ми се да пътувам 4 пъти миналата седмица и тази седмица. За съжаление тази сутрин установих, че въпросната тоалетна все още не е оправена въпреки че е минала почти една седмица от предишното ми пътуване. Също така искам да изкажа разочарование от новата ви система за закупуване на билети от предварителна продажба на билети.

Обикновено си купувам билетите онлайн, но поради факта че онлайн се продават само билети от този вагон с развалената тоалетна, не исках да си купувам онлайн и затова отидох на място в жп гара Варна да си купя билет с надеждата да си избера друг вагон. От предварителна продажба ме информираха, че новата система автоматично дава билети и няма как да си избера място. Останах много изненадан, защото има хора които поради физически проблеми не могат са използват второ и трето легло. Аз също искам да спя на най-долно легло и затова съм отишъл да си купя билет предварително. Ако нямам опция да си избирам легло тогава защо да си купувам билет предварително? Ами ако имам проблем и не мога да се катеря до второ легло? Много ще се радвам ако тези нередности се оправят в най-скоро време така, че пътуването ми с БДЖ да е едно приятно изживяване а не пътуване във влакче на ужасите“.