За неприятен инцидент алармира в редакцията ни наша читателка. Според сигнала, след принудително спиране заради ВиК авария водата при пускането й е била кална. Ето какво ни пише възмутената варненка: „Здравейте, водата на улица „Чинар“ вчера (25 февруари) отново беше спряна. Дойде около 23 часа – кална, мръсна. Днес продължава да е кафява“.
За проблема потърсихме обяснение от ВиК дружеството. Ето какво отговориха от там:
„При отстраняване на аварията на ул. „Топола“ №4 на 25 февруари са предприети действия за промиване на водопроводната мрежа в района на отстранената авария. След това водата е подадена към абонатите. Въпреки това е възможно да се получи замътване, ако водопроводната инсталация на сградата е по-стара. Ако има проблем с качеството на водата, според абонатите, те могат да сигнализират в диспечерната на „ВиК – Варна” ООД на тел. 0700 11 300, както и на телефон в ЛИК (Лабораторно-изпитвателния комплекс) на дружеството – 052/745 605, за да се да се вземат проби от адреса при необходимост.“
От ВиК – Варна, уверяват, че отново се предприемат действия за промиване на водопроводната мрежа. До момента във водоснабдителното дружество няма постъпили сигнали за влошено качество на водата в района на отстраняваната авария.