Читателят на „Народно дело Седмицата“ Ангел Драгнев пожела да разкрие нещо нередно, което ощетява много варненци. Също като него, те трябва да източват десетки литри вода след приключването на всеки ВиК ремонт или отстраняване на авария.
„Живея в блок 150 в кв. „Младост“ във Варна. След ремонт или аварии на ВиК или „Топлофикация“ у дома винаги първо потича 20-30 литра студена мръсна и кафява топла, докато стане топла и чиста. Ето днес е същото. Мисля, че в този случай сме ощетени както аз, така и други семейства, тъй като въпросната вода я заплащаме. Излиза, че ние сме на загуба, а „Топлофикация“ – на печалба“, заяви Драгнев, който сигнализира за неприятната ситуация миналия петък.
Последният призна, че подобен проблем е имало и по-миналата събота. „Тогава се обадих на „Топлофикация“, но се включи оператор и ми каза, че денят е почивен и няма техници. Проблемът отшумя след два дни, през които сме платили около 60 литра излишна вода. Днес пак сме след ремонт и нещата се повтарят. Този път в „Топлофикация“ се обади съпругата ми Радка Няголова. Беше й отговорено, че техниците са по обекти и не се знае дали ще могат да дойдат днес, за да отстранят проблема. Аварии ще има и занапред, така че коментара го оставям на вас“, завърши Драгнев.